Fejlfinding i Saal Photo Portal

Fejlfinding i Saal Photo Portal

Af og til kan du opleve problemer med Photo Portal eller modtage en fejlmeddelelse. I sådanne tilfælde har vi lavet en trinvis fejlfindingsguide, som kan hjælpe dig med at løse problemet. Disse instruktioner vil guide dig gennem processen med at identificere mulige problemer og finde passende løsninger.

Registreringsmailen til galleriet blev ikke sendt

Tjek din e-mailhistorik for at se, om e-mailen blev sendt korrekt. Det er her, du kan se alle de e-mails, der er blevet sendt til dine kunder ved hjælp af et e-mail-workflow.
Hvis e-mailen er opført i e-mailhistorikken, skal du tjekke følgende punkter med din slutkunde:

  • Spamfilter: E-mails kan blive blokeret eller markeret som spam af filtre på afsenderens eller modtagerens mailserver. Det bør kontrolleres, om e-mailen er havnet i spamfilteret.
  • E-mails, der ikke kan leveres: E-mails kan blive returneret, hvis modtagerens adresse er forkert, deres postkasse er fuld, eller deres mailserver ikke accepterer beskeder. Tjek, om e-mailadressen er korrekt.

Hvis e-mailen vises i historikken, og du har kontrolleret ovenstående punkter, men e-mailen ikke er blevet modtaget, skal du kontakte kundesupport.

Har du stadig problemer?

Hvis du stadig støder på problemer, er vi her for at hjælpe dig. Kontakt venligst vores kundeserviceteam og giv os følgende oplysninger:

  • Beskriv de skridt, du tog, før fejlmeddelelsen dukkede op. Det vil hjælpe os med at forstå baggrunden for problemet.
  • Send os et skærmbillede af det problem, du oplever.

Ved at give disse oplysninger til vores kundesupportteam ved hjælp af den medfølgende formular, vil vi være bedre i stand til at undersøge problemet og give dig den nødvendige hjælp.

 

Din sprogindstilling stemmer ikke overens med sproget på denne hjemmeside. Vælg venligst:

Din sprogindstilling stemmer ikke overens med sproget på denne hjemmeside. Vælg venligst: