Udforsk vores hjælpecenter og ofte stillede spørgsmål | Saal Photo Portal

Få den støtte, du har brug for

Uanset om du søger hurtige svar i vores FAQ, dybdegående vejledning i vores Help Center eller personlig support via vores kontaktformular, er vi her for at sikre, at din oplevelse med Photo Portal bliver problemfri og vellykket.

Få den støtte, du har brug for

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Hvem kan bruge fotoportalen?

Photo Portal er designet til fotografer, designere, digitale kunstnere og virksomheder, der ønsker at digitalisere deres tjenester, så online-gallerier og ordrer kan øge indtægterne. Den tilbyder automatiserede marketingværktøjer og specialiserede workflows til fotografer, som øger produktiviteten. Derudover fungerer den som en lagrings- og delingsplatform til at indsamle feedback fra kunder. Platformen kan bruges til en lang række formål.

Hvilken type fotovirksomheder understøtter I?

Vores værktøj er ideelt til studiefotografering, portrætter, bryllupper, familie, baby, illustration, landskab, rejser og meget mere. Vi tilbyder specifikke workflows, såsom fotojobs og QR-kodegallerier, til at automatisere billedsortering til store fotojobs som børnehave- og skolefotografering, sport, events og koncerter.

Kan gallerier beskyttes, så kun bestemte brugere har adgang?

Ja, du kan sikre adgang til gallerier på tre måder: kræve brugerregistrering og login, beskytte gallerier med en adgangskode eller dele et direkte link med en specifik kode for brugereksklusiv adgang.

Hvordan fungerer udbetalinger, og vil jeg modtage en faktura?

I afregningssektionen kan du se detaljerede månedlige oversigter over ordrer, omsætning og overskud. Midt på måneden genererer vi en afregningsfaktura, der afspejler din fortjeneste, og som automatisk overføres til din valgte udbetalingsmetode, hvad enten det er en bankkonto eller PayPal.

Hvordan fungerer faktureringen for slutkunden?

Vi håndterer fakturering, herunder tilpasning af fakturaer med dit logo, og administrerer betalingsbehandling for at eliminere gebyrer for dig. Fakturaer sendes automatisk til slutkunden med forsendelsesbekræftelse.

Kan jeg sælge fil-downloads?

Ja, vi understøtter download af filer i forskellige opløsninger, samlet i produktsæt eller som en komplet downloadpakke til galleriet.

Hvad er den typiske ekspeditionstid for forsendelse, og hvem betaler for den?

Leveringstiden varierer, normalt omkring en uge i de fleste lande, med specifikke detaljer for hvert land på vores hjemmeside. Normalt dækker slutkunden forsendelsesomkostningerne, men Saal Prio-kunder og deres kunder får gratis forsendelse for ordrer, der overstiger 85 kr..

Kan jeg sende til alle lande?

Hvis du har en konto i EU og ønsker at levere til lande uden for EU, f.eks. USA, Storbritannien eller Schweiz, skal du oprette en konto på det relevante websted. Derudover skal du have en faktureringsadresse i det pågældende land for at kunne oprette en konto og sende dine ordrer dertil.

Hvis du befinder dig uden for EU, kan du kun sende til lande, hvor du har en konto.

Er Photo Portal virkelig gratis at bruge?

Ja, det koster ikke noget at bruge Photo Portal-teknologien, og vi tilbyder en gratis plan for cloud-lagring. Der opstår kun omkostninger, når slutkunderne bestiller fotoprodukter. Men du beholder den fortjeneste, du har fastsat, uden nogen form for provision.

Sletter I gallerier og projekter efter en bestemt periode?

Nej, vi sletter ikke dine data, så længe du har et aktivt abonnement hos os, i lighed med andre cloud storage-løsninger på markedet.

Hvordan håndterer I GDPR og sikkerhed?

Dine data krypteres og opbevares sikkert i Tyskland i overensstemmelse med europæisk lovgivning. Vi leverer en databehandlingsaftale, der beskriver vores procedurer for håndtering af persondata og de sikkerhedsforanstaltninger, vi anvender for at sikre databeskyttelse.

Er der en kontaktperson, jeg kan ringe til, hvis jeg har spørgsmål?

Vi har et specialiseret team, der håndterer alle henvendelser i forbindelse med fotoportalen. For hurtig hjælp bedes du kontakte os via e-mail eller hotline. Så sender vi dit spørgsmål videre til den relevante afdeling eller kontaktperson.

Hvis du har specifikke spørgsmål eller gerne vil booke et demo-opkald til fotoportalen, skal du blot klikke på følgende link: Book et demo-opkald

Hjælpecenter: Instruktioner og tips til alle funktioner

I hjælpecentret finder du omfattende instruktioner og praktiske tips til alle vores funktioner. Uanset om du er ny eller erfaren, vil vores detaljerede trin-for-trin-vejledninger hjælpe dig hele vejen.

Ring mig op

Har du en hastesag, hvor du har brug for vores telefonsupport? Vi vil forsøge at ringe tilbage til dig så hurtigt som muligt.

Få 35 % i rabat som professionel

Få 35 % i rabat som professionel

Opret en professionel konto og få 35 % rabat på Saal Digitals listepris for alle fotoprodukter, der sælges gennem dine gallerier. Ingen gebyrer, ingen udløbsdato og automatisk rabat ved tilmelding.

Din sprogindstilling stemmer ikke overens med sproget på denne hjemmeside. Vælg venligst:

Din sprogindstilling stemmer ikke overens med sproget på denne hjemmeside. Vælg venligst: